Polityka prywatności

Wstęp


1. Polityka skierowana jest do użytkowników strony internetowej lexcapital.pl. W Polityce
zostały opisane zasady gromadzenia oraz przechowywania danych Użytkowników, które są
gromadzone bezpośrednio od tych osób lub za pomocą plików cookies.
2. Przetwarzanie danych osobowych, odbywa się zgodnie z przepisami Ogólnego
Rozporządzenia o Ochronie Danych 2016/679/WE (dalej: „RODO”) oraz ustawy o ochronie
danych osobowych (dalej: „ustawa”).
3. Administratorem danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, jest Lex Capital Sp.
z o.o. z siedzibą w Warszawie (al. Jana Pawła II 80/14, 00-175 Warszawa), której dokumentację
przechowuje Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy – Śródmieście w Warszawie, Wydział XII
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000890361, NIP 5252855873,
REGON 388465445 oraz Lex Capital Restrukturyzacje Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (al.
Jana Pawła II 80, 00-175 Warszawa), której dokumentację przechowuje Sąd Rejonowy dla m.
st. Warszawy – Śródmieście w Warszawie, Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego pod nr KRS: 0000988729, NIP 5252920607, REGON 522914010. W sprawach
związanych z przetwarzaniem Państwa danych przez Administratora, można kontaktować się
pod wyżej wskazanymi danymi adresowymi.


II. Definicje


Administrator – Lex Capital Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (al. Jana Pawła II 80/14, 00-
175 Warszawa), której dokumentację przechowuje Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy –
Śródmieście w Warszawie, Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr
KRS 0000890361, NIP 5252855873, REGON 388465445 oraz Lex Capital Restrukturyzacje
Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (al. Jana Pawła II 80, 00-175 Warszawa), której
dokumentację przechowuje Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy – Śródmieście w Warszawie,
Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000988729, NIP
5252920607, REGON 522914010, tel.: 534 003 135, e-mail: kontakt@lexcapital.pl
Strona – oznacza stronę internetową, pod którą Administrator świadczy usługi.
Użytkownik – podmiot, na rzecz którego, świadczone są usługi przez Administratora.
Pliki cookies – dane informatyczne, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za
pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze Strony.


III. Zakres zbieranych danych


1. Strona umożliwia Panu/Pani kontaktowanie się z Administratorem i przekazanie danych
indentyfikacyjnych oraz kontaktowych.
2. Administrator gromadzi dane związane z Pana/Pani aktywnością, jak na przykład: czas
spędzony na stronie, wyszukiwane frazy i zamówione usługi, cena usługi, termin zamówienia,
data i źródło wizyty.
3. Administrator przechowuje korespondencję mailową i telefoniczną z Użytkownikami.
4. Dane, które są zbierane zawierają: imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, NIP,
REGON, kwota zadłużenia, historia kredytowa, informacja o należnościach, informacja o
majątku, informacje dotyczące stanu cywilnego, informacje dotyczące kondycji
przedsiębiorstwa, informacje dotyczące aktywności zawodowej, treść umów i kontraktów,
wezwań, pism, oświadczeń i innych dokumentów dostarczonych przez użytkownika.
5. Ponadto mogą być zbierane dodatkowe dane, takie jak informacje techniczne (adres IP
komputera, informacje dotyczące danych do logowania, informacje o przeglądarce, dodatków
w niej zainstalowanych) oraz informacje o sesji, w tym: adres URL, z którego nastąpiło
przekierowanie na Stronę, przeglądanych produktach, długości wizyt na Stronie i aktywności
na niej.


IV. Źródło danych


1. Dane identyfikacyjne gromadzone są w związku z korzystaniem przez Pana/Panią Strony
m.in.: wypełnianiu ankiety, udostępnianiu danych przy wysyłaniu formularza zgłoszeniowego.
2. Inne dane mogą być również gromadzone za pomocą plików cookies.


V. Cel, podstawa prawna i termin przetwarzania danych osobowych


1. Dane mogą być przetwarzane w celu:
• analizy ruchu Użytkownika na Stronie, zapewnienia bezpieczeństwa w ramach działania
Strony oraz dostosowania treści do potrzeb Użytkowników na podstawie prawnie
uzasadnionego interesu Administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
• udzielania odpowiedzi na zadane pytania, przekazania zamówienia i prowadzenia
korespondencji w celu załatwienia sprawy, na podstawie Pana/Pani zgody i prawnie
uzasadnionego interesu Administratora (realizacja żądań Użytkowników) – art. 6 ust. 1 lit. a i
f RODO;
• podjęcia działań niezbędnych do obsługi Użytkownika, w związku ze świadczeniem usług
drogą elektroniczną, jako konieczność do zawarcia i wykonania Umowy – art. 6 ust. 1 lit. b
RODO;
• dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami wynikającymi z zawartej umowy lub ze
świadczenia usług – art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
• prowadzenia marketingu bezpośredniego usług lub towarów – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
2. Dane osobowe będą przechowywane do czasu wycofania zgody lub do czasu załatwienia
sprawy. Natomiast mimo wycofania zgody lub załatwienia sprawy, dane mogą być
przechowywane przez okres dopuszczony przepisami prawa, w celu dochodzenia roszczeń i
obrony przed roszczeniami.
3. Dane zbierane za pośrednictwem plików cookies mogą być przechowywane do momentu
wygaśnięcia pliku cookie. Niektóre pliki Cookie nigdy nie wygasają, w związku z tym, czas
przechowywania danych będzie równoważny z czasem niezbędnym Administratorowi do
zrealizowania celów związanych z gromadzeniem danych.

VI. Obowiązek i dobrowolność podania danych


Podanie danych przez Pana/Panią w celach związanych z usługą jest dobrowolne, ale
niezbędne. Ich brak może znacząco utrudnić realizację usługi, a nawet ją uniemożliwić.

VII. Zarządzanie danymi i bezpieczeństwo


1. Administrator nie sprzedaje ani nie udostępnia danych osobowych w celach komercyjnych.
2. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, które są
uprawnione do ich otrzymania na mocy przepisów prawa. Ponadto, dane mogą być
udostępnione również kurierom, agentom, księgowym oraz podmiotom prowadzącym serwer
pocztowy.
3. Dane mogą być udostępnione pracownikom, członkom kadry kierowniczej, dostawcom lub
podwykonawcom, o ile jest to niezbędne do celów realizacji usługi.
4. Dane gromadzone przez Administratora są przechowywane w sposób zapewniający
maksymalne bezpieczeństwo. Administrator podejmuje środki ostrożności w celu
przeciwdziałania utracie, nadużyciu, zmianie danych osobowych.

VIII. Prawa Użytkowników


1. Użytkownikowi przysługują następujące prawa:
• prawo do wycofania zgody – zgodę na przetwarzanie danych osobowych można wycofać w
dowolnym momencie, poprzez kontakt z Administratorem;
• prawo dostępu do danych osobowych – uzyskanie informacji o przetwarzaniu danych
osobowych, w tym o celach i podstawach prawnych przetwarzania;
• prawo do uzyskania kopii, sprostowania, usunięcia, przeniesienia danych osobowych;
• prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych lub
innych;
• prawo do bycia zapomnianym;
• prawo do informacji o naruszeniu danych osobowych;
• prawo wniesienia skargi – skarga jest wnoszona do organu nadzorczego, którym jest Prezes
Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

IX. Przekazywanie danych osobowych do państw spoza Europejskiego Obszaru
Gospodarczego


1. Zgodnie z obowiązkiem informacyjnym wynikającym z art. 13 ust. 1 lit. f i art. 14 ust. 1 lit.
f RODO, dane nie będą eksportowane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
2. Przekazywanie danych następuje z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, m.in.
poprzez stosowanie odpowiednich klauzul umownych, dotyczących przekazywania Danych
Osobowych podmiotom przetwarzającym dane osobowe, które mają siedzibę w krajach
trzecich. Dla zapewnienia odpowiedniej ochrony przekazywania danych osobowych,
Administrator zawiera umowy z odbiorcami tych danych, w oparciu o standardowe klauzule
umowne wydane przez Komisję Europejską zgodnie z art. 46 ust. 2 lit. c RODO.
3. Artykuł 46 ust. 1 RODO, zawiera przesłanki upoważniające do przekazywania danych
osobowych do państwa trzeciego, m.in. Administrator danych może przekazać dane osobowe
do państwa trzeciego, gdy zapewni odpowiednie zabezpieczenia, i pod warunkiem, że
obowiązują egzekwowalne prawa osób, których dane dotyczą oraz gdy zapewni skuteczne
środki ochrony prawnej.
4. Administrator korzystać będzie z narzędzi do analizy ruchu sieciowego (Google Analytics –
Google Inc z siedzibą w USA).

X. Wykorzystywanie plików cookies oraz podobnych technologii


1. Strona umożliwia gromadzenie informacji o Użytkowniku za pośrednictwem cookies (tzw.
„ciasteczka”) oraz podobnych technologii, których korzystanie najczęściej wiąże się z
zainstalowaniem tego narzędzia na urządzeniu Użytkownika (komputer, telefon, itp.).
Informacje, wykorzystywane są do zapamiętania wyborów Użytkownika podjętych na stronie,
utrzymania sesji użytkownika po zalogowaniu, zapamiętaniu hasła, gromadzenia informacji o
urządzeniu Użytkownika w celu analizy wizyt i dostosowywania treści.
2. Użytkownik ma możliwość ustawić w przeglądarce blokowanie określonych rodzajów
cookies i innych technologii, poprzez określenie na przykład, że dozwolone będą wyłącznie te,
które są niezbędne do poprawnego wyświetlenia strony. Użytkownik ma także możliwość
korzystać ze strony w tzw. trybie incognito, który blokuje możliwość gromadzenia danych o
jego wizycie. Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na prawidłowość
działania Strony.
3. Korzystanie ze Strony bez zmiany ustawień przeglądarki, tzn. z domyślnym akceptowaniem
plików cookies i podobnych technologii oznacza zgodę na ich wykorzystanie do określonych
powyżej celów. Administrator nie wykorzystuje uzyskanych informacji do celów
marketingowych.
4. Administrator wykorzystuje Cookies w celach:
• dostosowania zawartości Strony do preferencji Użytkownika,
• odpowiedniego wyświetlania strony internetowej, stosownie do indywidualnych potrzeb
Użytkownika,
• zapamiętania ustawień wybranych przez Użytkownika,
• utrzymania sesji Użytkownika po zalogowaniu, dzięki czemu Użytkownik nie będzie musiał
logować się za każdym razem odwiedzania Strony,
• zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora,
• tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób Użytkownik korzysta ze stron
internetowych, co umożliwia ulepszenie ich struktury i zawartości (bez osobistej identyfikacji
Użytkownika).
5. Stosowane są pliki „cookies – sesyjne” oraz „stałe”. Sesyjne są plikami tymczasowymi, które
pozostają na urządzeniu Użytkownika, do momentu wylogowania ze Strony lub wyłączenia
przeglądarki internetowej. Pliki „stałe” pozostają na urządzeniu Użytkownika przez czas
określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ręcznego usunięcia przez
Użytkownika.


XI. Zmiany polityki prywatności


Przyszłe i ewentualne zmiany w Polityce Prywatności, będą przez Administratora ogłaszane na
Stronie. Zmiany będą obowiązywały od chwili ich publikacji na Stronie. Korzystanie ze Strony
po okresie wprowadzenia zmian, jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na zmiany.

5/5 Opinia Google